Korting voor twee weken voor Pasen

Murielle155
Level 1
Xàbia, Spain

Korting voor twee weken voor Pasen

Goedemiddag. Ik wil graag op een lisiting een korting van 10% toevoegen maar alleen voor een bepaalde periode: 28/3 - 13/4 2024. 

Ik kan nergens vinden waar dit ALLEEN voor die periode gebeurt. 

Ik zoek dus niet de korting van 1-28 dagen voor aankomst. 

Als ik op de kalender alleen de prijs verlaag dan valt het niet genoeg op. 

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen. 

Groeten Murielle

4 Antwoorden 4
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Welkom @Murielle155

 

Misschien weten @Patricia3617  @Katja202 @Barbera0 @Mirjam0 @Mieke0 @Ronald114 hier meer over 🤔

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Patricia3617
Level 9
Maaseik, Belgium

Hallo @Murielle155

Je kunt een aangepaste korting voor een bepaalde periode geven door naar je kalender te gaan , in de marge rechts vind je je basis tarief maar ook week of maand korting, wanneer je meer naar beneden scroll vind je aangepaste promotie , kies je datums en hoeveel korting je wil geven " opslaan" en klaar , wanneer iemand deze bewuste datas willen boeken krijgen zij per direct de eindprijs te zien voor hun "Paasvakantie" , jij krijg eveneens een overzicht van je potentieel inkom voor die periode.

Ik hoop je daarbij geholpen te hebben , 

Veel goeie groetjes en veel succes toegewenst , 😊

Patricia 

Hi Patricia,

 

Dank je wel voor je uitleg. Ik had dat inderdaad al gezien, maar ik zie nergens de mogelijkheid om de exacte twee weken die ik als aanbieding wil zetten per datum in te stellen. De enige mogelijkheid die ik zie is: Voor gasten die 1 tot 28 dagen voor aankomst boeken.

Dat werkt niet voor me want daar wordt dus ook een periode mee gedekt die buiten de twee weken valt die ik als korting in wil stellen. Ik denk dat e niets anders op zit dan gewoon de prijs te veranderen per dag op de kalender voor de twee weken.

Mocht het zijn dat ik er tóch naast zit dan hoor ik het graag van je/iemand. 

Bvd, Murielle

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Murielle155 @Patricia3617 
Patricia had het goed beschreven.
Ga naar je kalender. Sta op de eerste dag waarop de een speciaal tarief wilt geven. Aan de rechterkant opent een venster waar de de begin en einddatum van je speciale tarief kunt ingeven. Als je daar het tarief ingeeft, geldt dat voor de geselecteerde periode

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf