geblokt

Opgelost!

geblokt

Al 3x heb ik de datum aangepast met vrijdag 30 juni en zaterdag 01 juli dat deze open is.

Nu kijk nog steeds op blok. Het huisje is dus vrij!

 

Graag de blok eraf.

Ik zie ook graag dat de gronosatie met het natuurhuisje stop gezet wordt.

Waarom het alpaca arrangement blok ik wel eens omdat ik dan geen tijd heb voor werkzaamheden met de alpaca 's maar wel voor de verhuur van het huisje.

Graag reactie ik loop nu onnodig geld mis. 

Groetjes, Bianca.
1 Beste Antwoord
Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

Hoi @Bianca537 ! Er zijn meerdere redenen waarom de kalender automatisch dagen zou blokkeren. Kan dit misschien te maken hebben met de voorbereidingstijd? Ik zie namelijk dat 1 en 2 juli wel vrij zijn. 

 

Wat bedoel je precies met de gronosatie? Ik heb dit artikel gevonden over kalenders van je andere advertenties koppelen en ontkoppelen, en dit artikel legt meer uit over synchronisatie met andere kalenders.

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Beste antwoord in origineel bericht bekijken

1 Antwoord 1
Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

Hoi @Bianca537 ! Er zijn meerdere redenen waarom de kalender automatisch dagen zou blokkeren. Kan dit misschien te maken hebben met de voorbereidingstijd? Ik zie namelijk dat 1 en 2 juli wel vrij zijn. 

 

Wat bedoel je precies met de gronosatie? Ik heb dit artikel gevonden over kalenders van je andere advertenties koppelen en ontkoppelen, en dit artikel legt meer uit over synchronisatie met andere kalenders.

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf