Catherine Powell praat je bij over onder meer onze klantenservice en betalingen in het Laatste nieuws voor hosts

Airbnb
Official Account

Catherine Powell praat je bij over onder meer onze klantenservice en betalingen in het Laatste nieuws voor hosts

BeloRauschBG (1).png

 

De afgelopen maanden zijn voor ons allemaal moeilijk geweest, vooral voor hosts en gasten. We hebben goed naar al jullie feedback geluisterd en onvermoeibaar aan oplossingen gewerkt. Vertragingen zijn altijd frustrerend, maar zeker bij de klantenservice of bij betalingen. 

 

In het Laatste nieuws voor hosts praat Catherine Powell met Tara Bunch, ons nieuwe Global Head of Operations, die uitlegt hoe we ons klantenserviceteam versterken en hoe ons betalingsproces voor hosts werkt. Zodra je de video hebt bekeken, horen we graag wat je hiervan vindt. Geef aan welke onderwerpen je graag behandeld wilt zien in volgende edities van het Laatste nieuws voor hosts met Catherine. Bedankt dat je ons laat weten welke onderwerpen belangrijk voor je zijn.

 

Bezoek het Informatiecentrum

 

Druk op de CC-toets op de Youtube video om ondertiteling toe te voegen en druk op de instellingen om de taal te wijzigen

4 Antwoorden 4
Niek28
Level 1
Netherlands

Wat als de host om het kwartier hoest in het appartement waar wij op dit moment vertoeven?

Manon223
Level 1
Netherlands

Op de boeking in Delft op 9 okt. (Reserveringscode: **)
verzoek ik volledige restitutie van het bedrag. Host Ray verwijst naar het helpcentrum Airbnb
copie voorwaarden: Reserveringen voor accommodaties en Airbnb-ervaringen die op of vóór 14 maart 2020 zijn gemaakt met een aankomstdatum of aanvang tussen 14 maart 2020 en 15 oktober 2020, vallen onder de voorwaarden en kunnen van tevoren worden geannuleerd
vr.groet Manon Smit
 
Nelleke3
Level 1
Utrecht, Netherlands

Ik wil een kamer huren in Apeldoorn, Nederland. Ik kan niet met I Deail, ING betalen. Het is een reguliere bank en er staat geld op mijn rekening. Waarom perse een Credit Card, welke ik niet heb.

Marjan54
Level 1
Doesburg, Netherlands

Hi, mijn resevering is geannuleerd en ik weet niet waarom. De betaling is terug gestort. Ik wil opnieuw betalen om de resevering definitief te maken. Hoe doe ik dat?

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf